Üdvözöljük Budakalász város weboldalán
Wir begrüßen Sie auf der Webseite von Kalasch
Срдачно Вас поздрављамо на интернет страници града Калаза

2024. március 28. csütörtök | Gedeon, Johanna napja

Általános tudnivalók Menza Pure

 

Általános tudnivalók a Menza Pure rendszer használatáról


Budakalász oktatás-nevelési intézményeiben az ebédbefizetésre korábban csak készpénzben volt lehetőségük a szülőknek. Az önkormányzat szeretné megkönnyíteni és leegyszerűsíteni a befizetés menetét, ezért a térítési díjak készpénzes fizetése mellett lehetővé teszi az átutalást is.

A „Menza Pure Budakalász” étkezési díj befizetési programot 2017. április elsejétől indította el az önkormányzat. A program lehetőséget biztosít a gyerekek étkezésének elektronikus megrendeléséhez, lemondásához, a térítési díj átutalásos megfizetéséhez.

A program gördülékeny alkalmazásához szükség van az Önök konstruktív együttműködésére, támogató közreműködésére, ezért kérem, olvassák el figyelmesen a „Menza Pure Budakalász” Általános Szerződési Feltételek című szabályzatát, amely letölthető a   www.budakalasz.hu/intezmenyek/menza pure weboldalról.

Legfontosabb szabályok és kitöltendő dokumentumok: 

  1. INGYENES és KÉSZPÉNZES FIZETÉST választó szülőnek, aki nem kíván regisztrálni a https://budakalasz.eny.hu felületen, tehát nem az interneten bonyolítja az étkezés megrendelés/lemondást és nem az átutalásos fizetési módot választja (marad a korábbi készpénzes befizetési módszernél), az alábbi megállapodást kell 2 példányban kitöltenie és leadnia az intézmény gazdasági ügyintézőjének. A 100%-os térítési díjkedvezményben (ingyenes étkeztetésben) részesülő szülőnek is ki kell töltenie a nyomtatványt! Az étkezési térítési díj készpénzes befizetésére az adott intézmény által kijelölt két nap áll majd rendelkezésre. Amennyiben a kijelölt két napon nem történik meg a befizetés, úgy a szülőnek kell gondoskodnia gyermeke étkezéséről. Az étkezési térítési díjak fizetése minden esetben előre történik, mindig a következő hónap térítési díját fizeti ki a szülő az adott hónapban. Az esetleges lemondásokat a szülőnek kell telefonon/személyesen a gazdasági ügyintézőnél teljesíteni, a lemondásra vonatkozó napot megelőző nap reggel 9 óráig.

FONTOS SZABÁLY! Ingyenes étkezést igénybevevők esetén, amennyiben lemondás nem történik meg az esetleges távollét idejére, úgy a le nem mondott étkezések kiszámlázásra kerülnek a szülő részére!

Kitöltendő nyomtatvány:   „Megállapodás ingyenes és készpénzes fizetéshez”  

  1. INGYENES és KÉSZPÉNZES FIZETÉST választó szülőnek, aki a MEGRENDELÉST, LEMONDÁST INTERNETEN keresztül szeretné bonyolítani, tehát regisztrál, de továbbra is a KÉSZPÉNZES FIZETÉSNÉL marad, úgy erre az alábbi megállapodásokat 2-2 példányban kell kitöltenie. A megrendelést és a lemondást interneten keresztül is bonyolíthatja, számlát az étkezésről a készpénzfizetéskor kap a gazdasági ügyintézőtől.

Kitöltendő nyomtatványok:

„Megállapodás ingyenes és készpénzes fizetéshez”

„Megállapodás az on-line felületre regisztrációhoz”

 ÁTUTALÁSOS BEFIZETÉS esetén: az étkezés megrendelése a megadott internetes felületen, az étkezés térítési díjának kifizetése átutalással történik a szülő számlavezető bankján keresztül, aminek költsége az Ön számlavezető bankjától függ és Önt terheli. A szülőnek ebben az esetben egy nyomtatvány kitöltése szükséges 2 példányban, amivel az on-line felület használatára (megrendelés, lemondás) és az átutalásos fizetésre vállal kötelezettséget.

Az étkezés megrendeléseket a szülőnek kell elvégezni minden adott hónap 6. napján éjfélig az internetes felületen. Az esetleges lemondásokat is a szülő végzi az internetes felületen. Főszabályként a lemondást követő naptól tudja lemondani az étkezést, ha a lemondás reggel 9 óráig megtörténik. A megrendelést követően a szülő által megadott e-mail címre értesítő érkezik a fizetendő összegről, amelyet legkésőbb minden hónap 15. napjáig kell átutalni az óvodások, bölcsődések esetében az intézmény, az iskolások esetében az önkormányzat bankszámlájára. Az átutalás során a közlemény rovatba a gyermek nevét és a fizetendő számla sorszámát kell beírni. Határidő túllépés esetén csak készpénzes befizetésre van mód.

Kitöltendő nyomtatványok:

 „Megállapodás az on-line felület használatához regisztrációra és átutalásos díjfizetésre” 

  1. Azon megállapodások, amelyek tartalmazzák az „ÉTKEZÉS TÍPUSA” sort, azt a választott étkezést jelölje, amire gyermekét szeretné befizetni! Ezek lehetnek: „tízórai”, „ebéd”, „uzsonna” (azok, akik a napi 3x-i étkezést kérik, azok mindhárom típust írják be). Aki csak 1x kíván étkezni, azaz csak ebédelnek, azok az „Ebéd” típust válasszák, s írják a megfelelő sorba. Amennyiben a későbbiek során (iskolákban) az étkezési típust szeretné megváltoztatni, úgy azt írásban a „Kérelem étkezési típus megváltoztatására” nyomtatványt kell kitöltenie és az intézmény gazdasági ügyintézőjének leadnia (személyesen vagy e-mailben a megadott címre elküldve), a befizetést megelőző hónap 20. napjáig.
  1. Azon megállapodások, amelyek tartalmazzák a „TÉRÍTÉSI DÍJ FIZETÉS KEDVEZMÉNYE” sort, válaszul a kedvezmény mértékét jelölje! Ezek lehetnek: bölcsőde-óvoda: 100% a Gyvt.21/B.§(1) bekezdés alapján (Gyvt.nyilatkozat), iskola: 100%gyvéd.kedv. (Jegyzői határozat); vagy nevelésbe vett gyermek (Gyámhatóság határozata); iskola 50% nagycsaládos (szülői nyilatkozat), vagy tartósan beteg, fogyatékos (szakorvosi vélemény). A teljes térítési díjat fizetők húzzák ki ezt a sort. Indoklásként jelölje meg kedvezményre jogosultságát (pl: Gyvt. nyilatkozat,Jegyzői határozat, szakorvosi vélemény, szülői nyilatkozat) Minden megállapodás kötelező melléklete a kedvezményre jogosító dokumentumok másolata, ennek hiányában a szerződés benyújtása nem lehetséges!
  1. A fenti lehetőségeknek a kiválasztásához és igénybevételéhez a MEGÁLLAPODÁSOK 2-2 példányban történő kitöltése szükséges. A megállapodások intézményenként letölthetők ITT.
  1. A MEGÁLLAPODÁSOK LEADÁSA az intézményekben a gazdasági ügyintézőknek (az ő útmutatásuk szerint) folyamatosan történik. Ha több gyermeke van, minden egyes gyermekre külön-külön ki kell töltenie a nyomtatványokat, amennyiben egy intézményben étkeznek, akkor a megállapodás mellé az „Adatlap több gyerekes szerződéshez” nyomtatványt kell csatolnia! Az adatalap önmagában nem jelent kötelezettséget egyik fél számára sem.
  1. Amennyiben nem rendelkezik nyomtatási lehetőséggel, a megállapodást kérje az intézmények gazdasági ügyintézőjétől, akik szükség esetén további tájékoztatást, segítséget nyújtanak.

A „Menza Pure” program Szolgáltatója: Budakalász Város Önkormányzata

Intézményi elérhetőségek

Budakalászi Bölcsőde  – Forgóné Domján Edina
Levélcím, ügyfélszolgálat címe: Budakalász, Budai út 10. illetve Mályva u.1/b
Telefon: +36 26/ 340 255, (Budai út), +36 26/ 631 366 (Mályva utca)
E-mail: menza.bkbolcsode@gmail.com
web: https://budakalasz.eny.hu

Budakalászi Telepi Óvoda – Pásztorné Rakics Brigitta óvodatitkár
Levélcím, ügyfélszolgálat címe:  2011 Budakalász, Mályva utca 1.
Telefon: +36 26/ 340-556
e-mail: menza.telepiovi@gmail.com
web: https://budakalasz.eny.hu

Budakalászi Nyitnikék Óvoda – Kónyáné Karsai Anikó óvodatitkár
Levélcím, ügyfélszolgálat címe: 2011 Budakalász, Pomázi út 3.
Telefon: +36 26/ 340 258
E-mail: menzanyitovi@gmail.com , menzaszalonkaovi@gmail.com
web: https://budakalasz.eny.hu

Kalász Suli Általános Iskola – Szabó Anna gazdasági ügyintéző
Levélcím, ügyfélszolgálat címe: 2011 Budakalász, Budai út 54.
Telefonszám: +36 26/ 340-307
email cím: menza.kasu@gmail.com
web: https://budakalasz.eny.hu

Szentistvántelepi Általános Iskola – Molnár Katalin gazdasági ügyintéző
Levélcím, ügyfélszolgálat címe: 2011 Budakalász, Martinovics u. 9.
Telefon: +36 26/ 340 209
E-mail: menza@telepi.sulinet.hu
Web: https://budakalasz.eny.hu

Patakpart Általános Iskola   – Mogyorósi Rita gazdasági ügyintéző
Levélcím, ügyfélszolgálat címe: 2011 Budakalász, Klisovác utca 15.
Telefonszám: +36 (30) 852-7801
e-mail cím: menza@patakpartiskola.hu
web: https://budakalasz.eny.hu