„Zavar a templom harangja, mert óránként megszólal, csináljanak valamit!”
2018. november 07.
Mindennapjaink során előfordulnak meghibásodások, káresemények, melyek életünkben fennakadást, kellemetlenséget okoznak. Ilyen esetekben a hatékony ügyintézéshez elengedhetetlen a pontos tájékozódás, mit hol és hogyan kell intézni. Kellő felkészültséggel nem kevés időt, bosszúságot és többletmunkát spórolunk meg.
Hivatali ügyekben – legyen az környezetvédelem, adóügy, városfejlesztés, kereskedelem, szociális és anyakönyvi ügyek, rendészeti hatáskörbe tartozó ügy – készséggel állnak rendelkezésre a hivatali kollégák. Ügyintézés előtt érdemes tájékozódni a félfogadási időről, esetleges szabadságról, a szükséges iratokról, határidőkről. Erre számos lehetőség áll rendelkezésre: honlap, facebook oldal, applikáció, telefon, e-mail.
Emellett sokszor a Városházát keresik olyan ügyekben is, amelyek megoldása nem a Hivatal kompetenciájába tartozik.
Ilyen esetek jellemzően:
– áramszünet, közvilágítás (ELMÜ Nyrt.)
– csőtörés (DMRV Zrt.)
– szemétszállítás (Zöld Bicske Kft.)
– utak állapota (Magyar Közút Zrt.)
– közúti lámpák szabályozása (Magyar Közút Zrt.)
– jegyautomaták működése (MÁV-HÉV Zrt.)
– személyi igazolvány, útlevél készíttetése, gépjárműátírás (Kormányablak)
És néhány extrém példa, az ügyfélszolgálaton bejelentett, hivatalhoz nem tartozó ügyekből:
– „Meg tudnák mondani az Auchan Gyógyszertár nyitvatartását?”
– „Áll a víz a pincémben, nem férek hozzá a lekvárjaimhoz.”
– „Zavar a templom harangja, mert óránként megszólal, csináljanak valamit!”