Ma érkezik a Faluház udvarára a Mobil Kormányablak
2021. szeptember 16.
A mobil kormányablak szolgáltatásai első alkalommal szeptember 16. csütörtökön 9.00-től 15.00 óráig vehetők igénybe a Faluház hátsó udvarán, majd októbertől – az ünnepnapok figyelembe vételével – minden hónap utolsó csütörtökén Budakalászon házhoz jön az ügyintézés.
Célunk, hogy a budakalásziak számára a személyazonosító igazolvánnyal, lakcímkártyával, útlevéllel, vezetői engedéllyel kapcsolatos ügyintézésre, diákigazolvány kiállításra vagy ügyfélkapu regisztrációra elpazarolt energia és anyagi terhek csökkenjenek és az eddig utazásra fordított időt hasznosabban töltsék.
Az idei további időpontok: október 28.; november 25. és december 16.
A Kormányhivatal tájékoztatása alapján a mobil Kormányablak szolgáltatásokat érkezési sorrendben lehet majd igénybe venni, időpontfoglalásra itt sajnos nincs lehetőség. Az a célunk, hogy a jövőben minden hónap utolsó csütörtöként Budakalászon legyen Mobil Kormányablak ügyintézés.