Nőtt a hivatali ügyfélszolgálat hatékonysága
2018. június 29.
A Polgármesteri Hivatalt számos ügyben keresik meg a város lakói személyesen, illetve telefonon vagy írásban. A telefonos ügyfélszolgálat fejlesztését követően a korábbi egy helyett mára már négy vonalon tárcsázhatják a hivatali munkatársakat, akik készséggel segítenek a lakossági ügyek intézésében. Az új telefonszámok az alábbiak:
+36 (26) 340-514
+36 (26) 340-266
+36 (26) 540-044
+ 36 (26) 340-494
A rendszer felépítése alapján, ha az egyik fő vonal foglalt és erre a számra újabb hívás érkezik, akkor az a hívás átirányításnak köszönhetően átkerül egy szabad vonalra, ezért fogadható a hívás. Az újításnak köszönhetően már most hatékonyabb az ügyfelekkel a kapcsolatfelvétel. Hibabejelentés esetén a telefonos applikáció a legalkalmasabb ügyintézési mód. E-mailben az info@budakalasz.hu címen vehetik fel a kapcsolatot a Hivatal munkatársaival. Személyes ügyintézésre időpontfoglalási lehetőség áll rendelkezésére a lakosoknak több ügyben is.
Bízunk benne, hogy a számos kommunikációs csatorna közül mindenki megtalálja a neki leginkább megfelelőt.