Októberben két alkalommal is házhoz jön az ügyintézés
2022. október 10.
Október 17-én 12.30-15.00 között, és 27-én 9:00-15:00-ig Budakalászon, a Faluház udvarán lesz a Mobil Kormányablak. A hónap utolsó csütörtökén az eddigiekhez hasonló szolgáltatásokra számíthatunk, 17-én hétfőn azonban okmány-ügyintézések mellett települési ügysegédi ügykörökben is fordulhatunk a Kormányablak munkatársaihoz. Az ügysegédek elsősorban a szociális igazgatással, földhasználattal, lakcímbejelentéssel, családtámogatással, nyugdíj igényléssel és hadigondozással kapcsolatos ügyekben vesznek át kérelmeket, illetve segítenek azok kitöltésében.
A havonta érkező szolgáltatás célja, hogy a személyazonosító igazolvánnyal, lakcímkártyával, útlevéllel, vezetői engedéllyel kapcsolatos ügyintézésre, diákigazolvány kiállításra, ügyfélkapu regisztrációra vagy más hivatalos ügyek miatt ne kelljen a budakalásziaknak utazniuk, hanem havonta egy alkalommal helyben legyen erre lehetőségük. Az időpontokat az idén is a Mentáskert piaccal azonos csütörtöki napokra szervezték, hogy sikerüljön összehangolni a kellemeset a hasznossal. A Kormányhivatal tájékoztatása alapján a Mobil Kormányablak szolgáltatásait érkezési sorrendben lehet igénybe venni, időpontfoglalásra itt sajnos nincs lehetőség.