Szeptember közepétől Budakalászon házhoz jön az ügyintézés
2021. szeptember 06.
A Polgármesteri Hivatal és egy budakalászi lokálpatrióta közös kezdeményezésére szeptembertől minden hónapban lehetőség lesz a mobilizált kormányablakok szolgáltatásait helyben igénybe venni. Célunk, hogy a budakalásziak számára a személyazonosító igazolvánnyal, lakcímkártyával, útlevéllel, vezetői engedéllyel kapcsolatos ügyintézésre, diákigazolvány kiállításra vagy ügyfélkapu regisztrációra elpazarolt energia és anyagi terhek csökkenjenek és az eddig utazásra fordított időt hasznosabban töltsék. Az első alkalom erre szeptember 16-én lesz a Faluház udvarán.
A mobilizált ügyfélszolgálati irodában (buszban) egy okmányos és egy kormányablak munkaállomás van kialakítva a teljes informatikai hálózattal együtt. A rendszer magában foglal egy beépített fényképezőt, valamint nyomtatót és szkennert is. Az ügyfelek több mint 2500 féle ügykört kezdeményezhetnek itt, illetve tájékoztatást kaphatnak az eljárások menetéről. A mobil ügyfélszolgálat klimatizált és akadálymentesített.
A mobil kormányablak szolgáltatásai első alkalommal szeptember 16. csütörtökön 9.00-től 15.00 óráig vehetők igénybe a Faluház hátsó udvarán, majd októbertől – az ünnepnapok figyelembe vételével – minden hónap utolsó csütörtökén Budakalászon házhoz jön az ügyintézés.
Az idei további időpontok: október 28.; november 25. és december 16.
A jövő évi időpontokat is igyekszünk majd a Mentáskert piaccal azonos napokra megszervezni, összehangolni a kellemeset a hasznossal. A Kormányhivatal tájékoztatása alapján a mobil Kormányablak szolgáltatásokat érkezési sorrendben lehet majd igénybe venni, időpontfoglalásra itt sajnos nincs lehetőség.
Fotó: kormanyablak.hu